De carnaval is weer voorbij. Wij hebben weer ontzettend genoten om deze middagen en avonden carnaval te organiseren voor de jeugd van 0 t/m 15 jaar. Hopelijk jullie ook.

We zijn erg benieuwd naar jullie ervaringen.

Ben je op de middagen bij ons carnaval komen vieren vul dan de enquête voor de middagen in en ben je de avonden bij ons carnaval komen vieren, vul dan de enquête voor de avonden in.

Enquête carnavalsmiddagen

Enquête carnavalsavonden

2 reacties

  1. Ik vind het heel leuk
    Alleen de foto’s van 3 juli er nog niet op en dat is jammer en die van het gala ook niet

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *